DRIVING CHANGE ........


Veranderingen aan de voorkant van de organisatie kunnen het beste geintroduceerd worden met een nieuw concept, een nieuwe “drive”. Een nieuwe manier van denken, werken en motivatie die niet een ‘doelgroep’ maar een ‘believe’ groep heeft. Mensen die in de nieuwe “drive”

geloven en daar ook een succes van

maken. C-Bridge stelt u en uw

specifieke context  centraal maar werkt

wel met een aantal zich bewezen

“drives” die de basis kunnen vormen

van een aanpak:


  1. 1.7-C Scan als analyse instrument en

  2. framework voor klantgerichte

  3. verandering;

  4. 2.Integrale Klantmanagement

  5. Strategieis de routekaart met

  6. milestones waarlangs veranderd gaat worden;

  7. 3.Contact Activity Management richt zich op het meetbaar verbeteren van klantcontacten;

  8. 4.Marketing Activity Management maakt het campagne proces meetbaar en verbeterbaar;

  9. 5.Sales Activity Management richt zich op het verbeteren van de salesperformance via targets, activiteiten en skills;

  10. 6.Knowledge Management richt zich op het meetbaar up to date houden van klanten kennis en is een ondersteunend proces;

  11. 7.Performance Management betreft het transparant meetbaar en daarmee stuurbaar maken van het management proces.


Bovenstaande concepten zijn modulair uitwisselbaar.